Новини

ОГОЛОШЕННЯ!!!

Шановні батьки! У закладі дошкільної освіти тимчасово призупинений освітній процес на час виконання ремонтних робіт з 11.07.18 по 10.08.18. Діти переведені до ЗДО № 376...

Пошуково-дослідницька діяльність

 Вихованці групи №1 (ранній вік) проводили досліди з піском. Пошуково-дослідницька робота допомагає дітям краще пізнати навколишній світ неживої природи; створити сприятливі умови для сенсорного сприйняття, вдосконалення таких життєво важливих психічних процесів, як відчуття, які є першими ступенями в пізнанні навколишнього світу....

Влітку весело нам, друже!

              Вихованці рупи №12 грають у веселі ігри. Літо — квіти, літо — вітер, Літо — річка, сонце, ліс! От якби-то красне літо Рік для нас не раз приніс!...

Зі святом!

...

Райдужні кульки - радість і краса

      Навіть просто запускати райдужні кульки - радість і краса. А вже якщо взяти на озброєння пару-трійку ігор із мильним розчином і різними пускалками - щастя дітей не буде меж.В ЗДО вихованці групи №4 (п'ятий рік життя) запускали мильні бульбашки та грали з ними....

Рухова активність дітей в ЗДО

Неможливо уявити здорову дитину малорухливою. Установлено, що кожен руховий акт здійснюється в просторі і часі, і тому дитина, яка активно рухається, отримує можливість набути певну одиницю часу більшого об’єму інформації, що, як наслідок, сприяє прискореному формуванню її психіки. Рухова активність збільшує словниковий запас дитячого мовлення, сприяє більш осмисленому розумінню слів, формуванню понять, що покращує психічний розвиток дитини...

Пошуково-дослідницька діяльність. Досліди з водою

                 Вихованці старшої групи провели досліди з водою. Метою пошуково-дослідницької діяльності було: закріпити з дітям уявлення про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; Уточнити...

Спостереження за живою природою

Діти розглядають листя різних дерев, відзначають, що вони різні за формою, розміром; розрізняють і називають кущі та дерева. Спостереження проводяться з метою збагачення уявлень дітей про рослинах. Формується вміння звертати увагу на красу природи, вміння бачити красиве, захоплюватися ним. Діти вчаться берегти рослини, не м'яти, не рвати їх без потреби....

Музична розвага "У зоопарку всі танцюють"

      Закріплювати з дітьми музично-ритмічні рухи, які відображають рухи тварин. Виконувати танцювальний рух «стукати носочком», «стукати каблучком», при цьому тримаючи спину рівно і руки на поясі. Навчати дітей співати пісні про тварин веселі та сумні за характером; танцювати сюжетний танець, відображаючи в рухах танцювальні образи, отримувати задоволення від розваги; виховувати впевненість і дружні стосунки...

Розвиваємо креативність

Розвиток творчої, креативної особистості дитини – одне з пріоритетних завдань. Для такої особистості творча, креативна діяльність є життєвою потребою, її здібності пов’язані із створенням нового, оригінального продукту....