/Files/images/01/img_0791.jpg Цьова Ліна Миколаївна
Кваліфікація: Спеціаліст І категорії
Освіта: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, психолог, 2007 рік закінчення
Має авторську програму "Корекція дитячої тривожності методами психогімнастики та арт-терапії"

Пріоритетний напрям роботи: психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами у дошкільному закладі

Тема досвіду роботи: "Роль практичного психолога ДНЗ у впровадженні інклюзії у освітньо-виховний процес"

Шановні батьки та педагоги!

Запрошую вас на індивідуальні консультації зі складних проблем навчання і виховання дітей

батьки щочетверга 15.00-17.00

педагоги щосереди 12.30-13.30 та щоп’ятниці12.30-13.30

Ви зможете отримати кваліфіковані відповіді та поради на наступні запитання:
  • Консультація з питань навчання і виховання дитини;
  • Психологічна підготовка дитини до шкільного навчання;
  • Допомога "новеньким" у адаптації до дитячого садка;
  • Розвиток інтелектуальної та емоційної сфери дитини;
  • Корекція негативних рис особистості.
У житті кожного іноді виникають проблеми, які важко вирішити наодинці. Ви можете отримати кваліфіковану допомогу у питаннях навчання та виховання дітей за

Телефоном довіри: 764-22-39

28 листопада проведено міні-тренінг для педагогів ДНЗ "Робота в інклюзивній групі - це випробування чи винагорода?"

Інклюзія - це включення дитини з особливими освітніми потребами до загальноосвітнього середовища, що вимагає від педагога мобілізації його професійних сил, нестандартного підходу до навчання, індивідуалізації освітньо-виховного процесу. Робота в таких напружених умовах виснажає педагогів, тому проведення таких тренінгів необхідно для закладу інклюзивного спрямування.

Метою тренінгу було узагальнити знання педагогів про соціалізацію дитини в ДНЗ, сприяти обміну досвідом і думками з даного питання, формувати навички гнучкості, емпатії, творчого підходу до вирішення проблем дітей з особливими потребами.

/Files/images/IMG_6712.JPG /Files/images/IMG_6708.JPG /Files/images/IMG_6709.JPG /Files/images/IMG_6696.JPG


Кiлькiсть переглядiв: 133